#basket
New messages Members Forum rules Search RSS
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum » For webmasters » Template installation » Help!
Help!
R35Date: Sunday, 01.01.2012, 18:41 | Message # 1
Group: Users
Posts: 4
Awards: 0
Status: Offline
How can i make sub-menu such this ---> http://cbs-gaming.ucoz.com/asdf.bmp

please reply as faster as you can:)
 
Filip5Date: Wednesday, 04.01.2012, 12:59 | Message # 2
Group: Verified
Posts: 117
Awards: 4
Status: Offline
Go to CP -> Design -> Design management (templates) -> Global blocks -> MENU
and add this code

Code


<div id="rt-menu">  
     <div id="rt-menu-overlay">  
     <ul class="menutop" >  
     <li class="active root" > <a class="orphan item bullet" href="/" > <span> Main page </span> </a> </li>  
     <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/load/" > <span> M.U.G.E.N <em>Download Characters</em></span> </a>  
         <div class="fusion-submenu-wrapper level2">     
      <div class="drop-top"></div>     
      <ul class="level2" style="display: block; ">     
      <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Warez </span> </a> </li>     
      <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li>     
      <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game 2 </span> </a> </li>     
      <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a>     
      <div class="fusion-submenu-wrapper level3">     
      <div class="drop-top"></div>     
      <ul class="level3" style=" display: block;">     
      <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li>     
      <li class="item"> <a class="daddy item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a>     
      <div class="fusion-submenu-wrapper level3">     
      <div class="drop-top"></div>     
      <ul class="level3" style=" display: block;">     
      <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li>     
      <li class="item"> <a class="orphan item bullet" href="/"> <span> Game </span> </a> </li>     
      </ul>     
      </div>     
      </li>     
      </ul>     
      </div>     
      </li>     
      </ul>     
      </div>  
</li>  
     <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/forum/" > <span> Forum <em>Communicate with us</em></span> </a> </li>  
     <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/index/0-3" > <span> Contact us <em>Letter to admin</em></span> </a></li>  
     <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/forum/0-0-0-36" > <span> Forum Rules <em>Please read</em></span> </a></li>  
     <li class="parent root" > <a class="daddy item bullet subtext nolink" href="/news/rss/" > <span> RSS <em>Newswire</em> </span> </a> </li>  
     </ul>  
     <div class="clear"></div>  
     </div>  
</div>
 
Forum » For webmasters » Template installation » Help!
  • Page 1 of 1
  • 1
Search: